Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
System umawiania i potwierdzania wizyt
Fi Clinic - dążymy do doskonałości
– Wizyty umawiać można telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 20:00 lub drogą internetową
– W przypadku, gdy wiedzą Państwo, iż nie będą mogli stawić się na umówioną wizytę, bardzo prosimy o informację z wyprzedzeniem – pozwoli nam to na odpowiednie zaplanowanie tego czasu i zaoferowanie go innym, oczekującym pacjentom.
– Żeby przypomnieć o umówionej wizycie, dzień przed planowym terminem spotkania dzwonimy do zarejestrowanego pacjenta lub wskazanej osoby celem potwierdzenia wizyty (wizyty poniedziałkowe potwierdzamy w piątek).
– W przypadku, gdy pacjent nie może stawić się na umówioną wizytę, proponujemy inny, najbliższy wolny termin.
– W sytuacji, gdy pacjent nie odbiera telefonu, dzwonimy o innej porze dnia.
– Jeśli pacjent nadal nie odbiera, wysyłamy SMS-a z przypomnieniem o wizycie oraz prośbą o jej potwierdzenie.
– W sytuacji braku potwierdzenia wizyty (gdy pacjent nie oddzwoni lub nie odpisze na SMS-a), wykreślamy wizytę z terminarza i oferujemy ją pierwszemu oczekującemu pacjentowi z Listy Pacjentów Priorytetowych.
– Gdy pacjent nie pojawi się na umówioną i potwierdzoną wizytę, umieszczamy stosowną adnotację w karcie pacjenta.
– W sytuacji, gdy pacjent nie pojawi się dwukrotnie na umówioną wizytę godzinną lub raz na wizytę dwugodzinną, przed umówieniem kolejnej wizyty zobowiązany będzie do wpłacenia zadatku za gotowość zespołu lekarz-asysta, w kwocie 200 zł za każdą godzinę pracy. Zadatek musi zostać wpłacony na konto kliniki lub osobiście najpóźniej na 2 dni robocze przed planowaną wizytą. W przypadku nie pojawienia się na tej wizycie zadatek przepadnie, jeśli wizyta odbędzie się, zostanie on uwzględniony w opłacie za wizytę.
– Jeśli opisana punkt wyżej sytuacja powtórzy się trzykrotnie, wykreślamy pacjenta z listy pacjentów Fi Clinic, a o umówieniu (bądź nie) kolejnych wizyt decyduje lekarz prowadzący.
– Bardzo staramy się, aby wizyta odbyła się punktualnie. Ze względu na specyfikę świadczonych usług może zdarzyć się, opóźnienie. Wówczas, mając na uwadze Państwa czas, staramy się informować o tym z wyprzedzeniem telefonicznie lub na miejscu, jeśli opóźnienie zdarzy się tuż przed wizytą. Prosimy również, o odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i zrozumienie dla sporadycznych kilkunastominutowych opóźnień.